به گزارش پایگاه خبری مشارکت، در این برنامه بر ضرورت مدیریت مصرف برق در ادارات تأکید شد و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران از پایش و کنترل برخط مصرف برق ۳۳۰۰ اداره بزرگ استان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری مشارکت، در این برنامه بر ضرورت مدیریت مصرف برق در ادارات تأکید شد و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران از پایش و کنترل برخط مصرف برق ۳۳۰۰ اداره بزرگ استان خبر داد.